05 de maig 2020

PLA DE FEINA DEL 5 AL 15 DE MAIG

HOLA!   Com estau?

 Esper que, com sempre, amb molta energía i moltes ganes de fer coses. 
 Ja heu pogut fer alguna sortida a passejar, amb bici o patinet, i això segur que vos ha animat.

Jo volia dir-vos que m'ha agradat molt veure les feinetes que m'heu enviat i que heu estau fent súper bé. Seguiu així, fent una estoneta de feina cada dia, igual que ara.

Na Maria i jo hem creat un àlbum de fotos de 1rA i 1rB per a què hi pogueu penjar totes les fotos que volgueu i per a què vos pogueu veure. N'hi ha de molt divertides i tots i totes estau guapíssims. Clicau en aquest enllaç i ho veureu;  Fotos alumnes en confinament! Esperam que vos agradin les feinetes que hem pensat, que vos ho passeu bé fent-les i que aneu fent al vostre ritme. 

Feinetes a enviar: D'aquestes feinetes que hem preparat únicament heu d'enviar la que està marcada en color vermell, és a dir, l'exercici 2: Piet Mondrian, amb data máxima de 15 de maig, al correu:
cmcapo@educaib.eu

Molta força i ànims!  


Tema:   emocionAR-Te  (Relacionar emocions i art)  
Les activitats no estaran separades per àrees, ja que una mateixa activitat o exercici pot incloure vàries àrees.


  • Exercici 1: Jo també m’emocion.
Al google fotos Fotos alumnes en confinament! hem penjat les fotos que ens heu enviat fent alguna activitat. Són molt divertides! Les vostres cares reflexen emoció: alegria, sorpresa,..
Heu de triar vuit fotos de companys de la classe i fer una frase al.lusiva a cada foto. Podeu fer la meitat de frases en català i l’altre meitat en castellà.
Recorda: Comença cada frase a una línia diferent.
                Acaba les frases en punt.
                No comencis totes les frases igual.
                Intenta allargar un poc més les frases.

  • Exercici 2: Piet Mondrian.
Trobaràs aquesta activitat en el següent enllaç: Piet Mondrian

     -    Exercici 3: Repte viral, Versionant l’art.
           Sabeu què és un repte viral? És una proposta que fa algú i que es posa molt    de moda perquè a molta gent li agrada i la fa.
           Vos en proposam un que s’ha fet molt famós i consisteix en triar un quadre i intentar imitar-lo. Podeu sortir tots sols o bé amb més persones de la vostra família.
Vos feis una foto i després feis un muntatge posant la foto original a l’esquerra i la vostra a la dreta, i les penjau al google fotos. Aquí vos deix un enllaç on podreu veure exemples. Podeu escollir quadres d’aquí o uns altres. Serà molt  divertit!
           
  • Exercici 4: Emociona’t amb la música.
Anem a introduïr la música, ja que també ens transmet diferents emocions. 
Sereu capaços de pintar el que vos transmet la música? Quines ganes de veure com vos queda! 
Enllaç: Emociona't!

  • Exercici 5: I tu, què sents?
Cada emoció la sentim en una ocasió diferent. Anem a veure quan sentim cada una! 
Enllaç: Què sento?



  • Exercici 6: Sentim com artistes.
És un petit projecte sobre els colors i les emocions. A més descobriràs algunes coses de la vida d’un pintor molt famós.

  • Llengües (Català i Castellà)
… Lectura diària (10-15 minuts). Podem triar un conte de casa o cercar una lectura a l’ordinador. Podem  triar llegir en pal o lligada.

  • Matemàtiques:     
… Activitats plataforma bmath.
               
...A més, els d'Innovamat tenen un munt de coses noves preparades molt xules, per seguir treballant les matemàtiques d'una manera ben divertida. Aquí vos deix els enllaços:
                    - Activitats matemàtiques riques formades per tres vídeos breus. Ideals per desenvolupar la competència matemàtica de manera autònoma.
                      - Reptes setmanals per posar a prova les nostres destreses matemàtiques. Amb premis!
                    - #bmatheroes són experiments guiats per desenvolupar la
competència científica amb tota la família.
  • Educació física
Bon dia nins i nines,
aquesta setmana farem un repàs d'aquelles activitats que vàrem fer a principi de curs de mostrar sentiments utilitzant el nostre cos. Per això, per aquesta setmana teniu la següent tasca:
Vos heu de posar davant un familiar vostre: la mare, el pare, un germà o germana que convisqui amb voltros, qui sigui,.. i heu d'anar expressant diferents sentiments o emocions amb la vostra cara.. alegria, tristesa, por, avorriment, sorpresa,...el vostre familiar haurà d'endevinar quin sentiment o emoció estau realitzant. Després d'entre totes les que heu fet, trieu-ne una i feu-vos una foto i envieu-me-la per mail juntament amb una frase com: En Joan està... perquè ha jugat a un joc que li agrada molt.
Per tant, practicam amb un familiar i, després, fem una foto i escrivim una frase amagant el sentiment o emoció.
D'entre totes les fotos rebudes farem un joc que serà la tasca avaluable de la setmana del 11 al 15 de maig. Sa d'aquesta setmana no és avaluable, només preparatòria per la de la setmana que ve.
L'enllaç al joc el trobareu dilluns dia 11 al mateix bloc d'aula.
Una aferrada a tots i esper que vos agradi!!

  • Música
"Hola nines i nins, com estau?
Aquesta setmana vos deix una feina per aprendre a dibuixar la clau de sol i un enllaç per practicar les figures musicals que coneixem. Com hem de practicar aquests ritmes? 
Anau a l'enllaç del youtube que vos he passat, quan a la pantalla surtin els tres ritmes posau pausa al vídeo per practicar-los, una vegada picats un parell de vegades, tornau a posar play i escoltau el ritme amagat. Així amb totes les pantalles. 
Endevinareu tots els ritmes amagats? Ànims, segur que si!"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada